Project A for Animal ONG - Projecto A para ONG de Animales

Projecto A para ONG de Animales


Desde que soy pequeño siempre me han a gustado los animales. Siempre he visto que las organizaciones para animales siempre han pedido o piden "Donaciones". Ahora pensé como a hacer para que una "Fuente de Ingresos" constante. Entonces mi "cabecita loca"  se puso a trabajar. No puedo evitarlo una vez que empiezo no puedo detenerme (¿será el Asperger?). Podría escribir un libro, si pudiera escribir y dibujar tan rápido, como veo las cosas en mi cabeza, desde diagramas, textos y diseños.

Bueno vamos a empezar:

Serían 4 tipos usuarios principales de usuarios:

1.- Usuario.
2.- Animal ONG
3.- Animal influencer.
4.- Veterinaria.

Y un total de 16 usuarios mixtos:

¿Y de que se trata?

a) Cuenta A y Cuenta B Principales:


a.1.- "Cuenta A Principal":

El costo, mantenimiento y mejoras de la pagina web.

Porcentaje de mantenimiento "Cuenta A Principal" (2% Example)

a.2.-  "Cuenta B Principal".

Una cuenta donde se acumulara cierto porcentaje de dinero de distintas áreas de la pagina web (las explico mas adelante), durante 30 días. Dividirlo entre las (ONG y fundaciones inscritas), así tendrían una "Fuente de Ingresos "estable"". La llamó "Cuenta B Principal":

Porcentaje de "Cuenta B Principal" (2% Example)

a.3.- "Cuenta C Principal":

Cuentas individuales de los usuarios.
b) Fuente de Ingresos:

b.1.- Primero una tienda, la opción estaba en el "dropshipping", sería así:

Precio por Servicio y/o Producto Base + Porcentaje de mantenimiento "Cuenta A Principal" (2% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (2% Example) = Precio Total 

Para ello hay varias opciones como "Oberlo" o "InventorySource".

b.2.- Tienda de artículos personalizados:

También llamadas "Productos de Imprenta Bajo Demanda". Cada animal ONG (veterinarias, usuarios, animal influencers y mixtos también contaran con una), podrá contar con su propia tienda de artículos. De este tipo de paginas web hay muchas. 

De el proceso es simple eliges una imagen o una foto y con ella puedes elaborar mas de 20 productos. Ahora estas paginas web solo permiten crear tiendas dentro de su propio sitio, no externo. Ahora las pocas que ofrecen este servicio, solo lo permiten la creación de una sola tienda (ni templates), de un solo usuario.

Weebly, tiene "Printul".

Precio por Servicio y/o Producto Base + Porcentaje de mantenimiento "Cuenta A Principal" (2% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (2% Example) = Precio Total 

b.3.-  Tienda de imágenes y fotos:

Cada animal ONG (veterinarias, usuarios, animal influencers y mixtos también contaran con una), podrá contar con su propia tienda de artículos. De este tipo de paginas web hay muchas. 

De el proceso es simple eliges una imagen o una foto y venderla en diferentes formatos, dimensiones y tamaños. Ahora estas paginas web solo permiten crear tiendas dentro de su propio sitio, no externo. Ahora las pocas que ofrecen este servicio, solo lo permiten la creación de una sola tienda (ni templates), de un solo usuario.

Weebly, tiene "Photo Store".

Precio por Servicio y/o Producto Base + Porcentaje de mantenimiento "Cuenta A Principal" (2% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (2% Example) = Precio Total 

b.4.- Veterinarias:

Pago de consultas y/o paquetes de servicios. 

Precio por Servicio y/o Producto Base + Porcentaje de mantenimiento "Cuenta A Principal" (2% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (2% Example) = Precio Total 

b.5.- Tienda de aplicaciones:

Venta de aplicaciones para Android y/o IOs, producidas por los usuarios.

b.6.- Publicidad Interna y Externa:

b.6.1.- Publicidad Interna:

Área de anuncios de veterinarias (Veterinarias cercanas a tu ubicación.)

Precio por Servicio y/o Producto Base "Cuenta A Principal" (2% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (2% Example) = Precio Total 

b.6.2.- Publicidad Externa: 

Área de publicidad externa.

b.7.- Libros y revistas relacionadas al mundo de las mascotas y al mundo animal:

b.7.1.- Libros

Por ejemplo:

1.- Los libros de Cesar Millan.
2.- Mi vida con Mochi. de Gemma Gene. Mejor conocida en Instragram como "@157ofgemma"
3.- Perfecta Imperfección. El galardonado fotógrafo de animales Alex Cearns (fundador del estudio Houndstooth) toma retratos de perros de todo el mundo y comparte sus historias.
4.- Norbert: What Can Little Me Do?
5.- Los libros de Pati Ruiz. Una mexicana que ha dedicado su vida a salvar de vida de animales:
5.1.- Pequeña Reseña de su vida: https://www.gob.mx/gobmx/articulos/la-mexicana-de-la-semana-es-paty-ruiz-conocela
5.2.- Libros:
5.2.1.- Milagros Caninos
5.2.2.- Bobi: Una Historia Verdadera De Crueldad, Amor Y Agradecimiento
6.- El libro de del pequeño perro Norbert: 
6.1.- Norbert: What Can Little YOU Do? 
7.- La razon de estar contigo.
8.- Me encantaría un libro de "Pixie and Brutus": Del Instragramer: @petfoolery.
9.- Libro Lil Bubs Lil Book: The Extraordinary Life Of The Most Amazing Cat On
10.- Los libros de "Real Grumpy Cat".
11.- Los libros de Sandi Swiridoff. Instragram: @reagandoodle
11.1.- Reagandoodle and Little Buddy: The True Story of a Labradoodle and His Toddler Best Friend (Adventures of Reagandoodle and Little Buddy)
12.- The adventures of Zammy the sheepadoodle. - Instragram: @zammypup
13.- Los Comics creados por Tom Emko, un conservacionista y fundador de "Darwin Animal Doctors". -  "A Piggy´s Tale". - Instragram: @a_piggys_tale
14.- Los libros de "Doug the pug" - Instragram: @itsdougthepug 

Precio por Servicio y/o Producto Base + Porcentaje de mantenimiento "Cuenta A Principal" (2% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (2% Example) = Precio Total 

b.7.2.- Revistas:

Temas: Pesca, crianza, razas, domesticación,  etc.

b.7.7.1.- Ventas de suscripciones fisicas y descargables.
b.7.7.2.- Ventas de copias fisicas y descargables.

Precio por Servicio y/o Producto Base + Porcentaje de mantenimiento "Cuenta A Principal" (2% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (2% Example) = Precio Total 

b.8.- Contenido audiovisual y/o servicio de streaming cuyo contenido gire alrededor de animales y mascotas.

b.8.1.- Compra de contenido audiovisual, peliculas, series, programas y documentales. Ya sea su compra en fisico, descargable o servicio de streaming.

Por ejemplo: Contenido de Animal Planet, National Geographic o Discovery Channel.

Precio por Servicio y/o Producto Base "Cuenta A Principal" (2% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (2% Example) = Precio Total 

b.9.- Venta de boletos para eventos de las ONG, convenciones, fiestas, organizaciones, ect.

Precio por Servicio y/o Producto Base + Porcentaje de mantenimiento "Cuenta A Principal" (2% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (2% Example) = Precio Total

b.10.- Servicio de almacenamiento en la nube:

Precio por Servicio y/o Producto Base + Porcentaje de mantenimiento "Cuenta A Principal" (2% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (2% Example) = Precio Total

b.11.- Tienda personal - Ejemplo "Etsy"

Precio por Servicio y/o Producto Base + Porcentaje de mantenimiento "Cuenta A Principal" (2% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (2% Example) = Precio Total

c) Contenido de Perfil de Usuario:

c.1.- Usuario.

c.1.1.- Email.
c.1.2.- Crear y administra un blog.
c.1.3.- Tiendas:

b.2.- Tienda de artículos personalizados:

También llamadas "Productos de Imprenta Bajo Demanda". Cada animal ONG (veterinarias, usuarios, animal influencers y mixtos también contaran con una), podrá contar con su propia tienda de artículos. De este tipo de paginas web hay muchas. 

De el proceso es simple eliges una imagen o una foto y con ella puedes elaborar mas de 20 productos. Ahora estas paginas web solo permiten crear tiendas dentro de su propio sitio, no externo. Ahora las pocas que ofrecen este servicio, solo lo permiten la creación de una sola tienda (ni templates), de un solo usuario.

Weebly, tiene "Printul".

Precio por Servicio y/o Producto Base + Porcentaje de mantenimiento "Cuenta A Principal" (2% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (2% Example) = Precio Total

b.3.-  Tienda de imagenes y fotos:

Cada animal ONG (veterinarias, usuarios, animal influencers y mixtos también contaran con una), podrá contar con su propia tienda de artículos. De este tipo de paginas web hay muchas. 

De el proceso es simple eliges una imagen o una foto y venderla en diferentes formatos, dimensiones y tamaños. Ahora estas paginas web solo permiten crear tiendas dentro de su propio sitio, no externo. Ahora las pocas que ofrecen este servicio, solo lo permiten la creación de una sola tienda (ni templates), de un solo usuario.

Weebly, tiene "Photo Store".

Precio por Servicio y/o Producto Base + Porcentaje de mantenimiento "Cuenta A Principal" (2% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (2% Example) = Precio Total

b.5.- Tienda de aplicaciones:

Venta de aplicaciones para Android y/o IOs, producidas por los usuarios.

b.11.- Tienda personal - Ejemplo "Etsy"

Precio por Servicio y/o Producto Base + Porcentaje de mantenimiento "Cuenta A Principal" (2% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (2% Example) = Precio Total

c.1.4.- Red social.
c.1.4.1.- Perfil.
c.1.4.1.- Muro.
c.1.4.1.1.- Publico y;
c.1.4.1.2.- De perfil.
c.1.4.3.- Notificaciones.
c.1.4.4.- Videos
c.1.4.5.- Galeria de Imagenes.
c.1.4.6.- Email y mensajeria.
c.1.4.7.- Compartir entre usuarios.
c.1.4.8.- En lo personal me encanta que puedes responder comentarios y mensajes; con imagenes, fotos, gifs animados, sonidos y videos como en "Discord" o "Disqus". Pero no se permite como en Facebook o Instragram. (Ejemplo 1)

(Ejemplo 1)

c.1.4.9.- Servicio de almacenamiento en la nube.
c.1.4.10.- Compartir entre redes sociales diferentes.
c.1.4.11.- Posibilidad de crear eventos.
c.1.4.12.- Crear y vender boletos para eventos.
c.1.4.13.- Servicio de streameming para eventos.
c.1.4.14.- Poder personalizar diseño de perfil, blog, ect.
c.1.4.15.- Personalizar el uso de emoticones, stickers, ect, ya sea por la plataforma o de los propios usuarios. Con la posibilidad de usarse fuera de la plataforma externa u otra red social. Con la capacidad o posibilidad de venderlas.

b.5.- Tienda de aplicaciones:
Venta de aplicaciones para Android y/o IOs, producidas por los usuarios.

c.1.4.16.- Posibilidad de personalizar codigos, tarjetas de regalos y cupones para su tienda.

c.2.- Animal ONG

c.2.1.- Repite de c.1.1 y/o b.11

c.2.2.- Galerias de animales:

c.2.2.1.- Nuestros perros:
c.2.2.1.1.- En adopción
c.2.2.1.2.- Estadía permanente
c.2.2.1.3.- En tratamiento veterinario
c.2.2.1.4.- En tratamiento de recuperación
c.2.2.1.5.- En entrenamiento y readaptación
c.2.2.1.6.- Crear y personalizar subcategorías
c.2.2.2..- Nuestros gatos
c.2.2.2.1.- En adopción
c.2.2.2.2.- Estadía permanente
c.2.2.2.3.- En tratamiento veterinario
c.2.2.2.4.- En tratamiento de recuperación
c.2.2.2.5.- En entrenamiento y readaptación
c.2.2.2.6.- Crear y personalizar subcategorías
c.2.2.3.- Nuestros animales.
c.2.2.3.1.- En adopción
c.2.2.3.2.- Estadía permanente
c.2.2.3.3.- En tratamiento veterinario
c.2.2.3.4.- En tratamiento de recuperación
c.2.2.3.5.- En entrenamiento y readaptación
c.2.2.3.6.- Crear y personalizar subcategorías
c.2.2.4.- Nuestras mejores historias
c.2.2.4.1.- En adopción
c.2.2.4.2.- Estadía permanente
c.2.2.4.3.- En tratamiento veterinario
c.2.2.4.4.- En tratamiento de recuperación
c.2.2.4.5.- En entrenamiento y readaptación
c.2.2.4.6.- Crear y personalizar subcategorías

c.2.3.- Subscribción de avisos del perfil
c.2.3.1.- Articulos del blog
c.2.3.2.- Articulos de la tienda
c.2.3.3.- Galerías de animales
c.2.3.4.- Gratuito o de paga.

Precio por Servicio y/o Producto Base + Porcentaje de mantenimiento "Cuenta A Principal" (2% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (2% Example) = Precio Total

c.2.4.- Suscripción mensual
c.2.4.1.- El usuario acepta enviar un donativo a su elección cada 30 días.

Donación Base + Porcentaje de mantenimiento "Cuenta A Principal" (0.002% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (0.002% Example) = Precio Total

c.2.5.- Donación:
c.2.5.1.- El usuario acepta enviar un donativo a su elección.

Donación Base + Porcentaje de mantenimiento "Cuenta A Principal" (0.002% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (0.002% Example) = Precio Total

c.3.- Animal influencer.

c.3.1.- Repite c.2.1 y de c.2.2 a c.2.5.1

c.4.- Veterinaria.

c.4.1.- Repite c.3.1

c.4.2.- b.4.- Veterinarias:

Pago de consultas y/o paquetes de servicios. 

Precio por Servicio y/o Producto Base + Porcentaje de mantenimiento "Cuenta A Principal" (2% Example) + Porcentaje de "Cuenta B Principal" (2% Example) = Precio Total

d) Problemas y posibles soluciones:

d.1.- Problema:

"Estoy solo".

Solución: Hacerlo hasta donde pueda. Si no puedo hacerla darle a alguna todo lo que hecho del proyecto para que lo continué y llegue hacerlo funcionar.

d.2.- Problema: 

"Cuenta B Principal".

Solución: Paypal tiene la "Cuenta para empresas", así como los "pagos en serie", ¿Pero como coordinar con la "Base de Datos" con un "especifico tipo de Usuarios"?

d.3.- Problema:

"Problemas en la programación."

 Soluciones: 

1.- Hacerlo hasta donde pueda. Si no puedo hacerla darle a alguna todo lo que hecho del proyecto para que lo continué y llegue hacerlo funcionar. 
2.- Conseguir personas que se quieran unir a la causa en "dzone.com".

d.4.- Problema:

La "Base de Datos".

En lo personal prefiero "MongoDB", por que solo utilizas "etiquetas" para almacenar de datos hasta archivos. En "MySQL" tienes que especificar claramente que es cada cosa, posible tamaño en bytes y cuantos caracteres promediolo pueden componer.

Soluciones:

1.- Trabajar con lo que tengo.


English:

Project A for Animal NGOs

Since I was little I have always liked animals. I've always seen that organizations for animals have always asked for or asked for "Donations." Now I thought how to do so that a constant "Source of Income". Then my "crazy little head" went to work. I can't help it once I start I can't stop (will it be the Asperger?). I could write a book, if I could write and draw as fast, as I see things in my head, from diagrams, texts and designs.

Well let's start:

They would be 4 types of main users of users:

1.- User.

2.- Animal ONG

3.- Animal influencer.

4.- Veterinary.

And a total of 16 mixed users:

And what is it about?

a) Account A and Account B Main:

a.1.- "Account A Principal":

The cost, maintenance and improvements of the website.

Percentage of maintenance "Account A Principal" (2% Example)

a.2.- "Account B Principal".

An account where a certain percentage of money from different areas of the website will be accumulated (I will explain them later), for 30 days. Divide it among (registered NGOs and foundations), so they would have a "stable" source of income. " He called it "Principal B Account":

Percentage of "Primary Account B" (2% Example)

a.3.- "Account C Principal":

Individual user accounts.

b) Source of Income:

b.1.- First a store, the option was in the "dropshipping", it would be like this:

Price per Service and / or Base Product + Percentage of maintenance "Account A Main" (2% Example) + Percentage of "Account B Main" (2% Example) = Total Price

For this there are several options such as "Oberlo" or "InventorySource".

b.2.- Custom items store:

Also called "Printing Products On Demand." Each animal NGO (veterinarians, users, animal influencers and mixed animals will also have one) may have its own store of items. There are many of this type of web pages.

From the process it is simple you choose an image or a photo and with it you can make more than 20 products. Now these web pages only allow you to create stores within your own site, not external. Now the few that offer this service, only allow the creation of a single store (or templates), of a single user.

Weebly, it has "Printul".

Price per Service and / or Base Product + Percentage of maintenance "Account A Main" (2% Example) + Percentage of "Account B Main" (2% Example) = Total Price

b.3.- Store images and photos:

Each animal NGO (veterinarians, users, animal influencers and mixed animals will also have one) may have its own store of items. There are many of this type of web pages.

From the process it is simple you choose an image or a photo and sell it in different formats, dimensions and sizes. Now these web pages only allow you to create stores within your own site, not external. Now the few that offer this service, only allow the creation of a single store (or templates), of a single user.

Weebly, has "Photo Store".

Price per Service and / or Base Product + Percentage of maintenance "Account A Main" (2% Example) + Percentage of "Account B Main" (2% Example) = Total Price

b.4.- Veterinarians:

Payment of consultations and / or service packages.

Price per Service and / or Base Product + Percentage of maintenance "Account A Main" (2% Example) + Percentage of "Account B Main" (2% Example) = Total Price

b.5.- Application store:

Sale of applications for Android and / or IOs, produced by users.

b.6.- Internal and External Advertising:

b.6.1.- Internal Advertising:

Veterinary ads area (Veterinarians near your location.)

Price per Service and / or Base Product "Account A Main" (2% Example) + Percentage of "Account B Main" (2% Example) = Total Price

b.6.2.- External Advertising:

External advertising area.

b.7.- Books and magazines related to the world of pets and the animal world:

b.7.1.- Books

For example:

1.- The books of Cesar Millan.

2.- My life with Mochi. from Gemma Gene. Best known in Instragram as "@ 157ofgemma"

3.- Perfect Imperfection. Award-winning animal photographer Alex Cearns (founder of the Houndstooth studio) takes portraits of dogs from around the world and shares their stories.

4.- Norbert: What Can Little Me Do?

5.- The books of Pati Ruiz. A Mexican who has dedicated her life to saving animals' lives:

5.1.- Small Review of his life: https://www.gob.mx/gobmx/articulos/la-mexicana-de-la-semana-es-paty-ruiz-conocela

5.2.- Books:

5.2.1.- Canine Miracles

5.2.2.- Bobi: A True Story of Cruelty, Love and Gratitude

6.- The book of the small dog Norbert:

6.1.- Norbert: What Can Little YOU Do?

7.- The reason to be with you.

8.- I would love a book of "Pixie and Brutus": Del Instragramer: @petfoolery.

9.- Book Lil Bubs Lil Book: The Extraordinary Life Of The Most Amazing Cat On

10.- The books of "Real Grumpy Cat".

11.- The books of Sandi Swiridoff. Instragram: @reagandoodle

11.1.- Reagandoodle and Little Buddy: The True Story of a Labradoodle and His Toddler Best Friend (Adventures of Reagandoodle and Little Buddy)

12.- The adventures of Zammy the sheepadoodle. - Instragram: @zammypup

13.- Comics created by Tom Emko, a conservationist and founder of "Darwin Animal Doctors". - "A Piggy´s Tale". - Instragram: @a_piggys_tale

14.- The books of "Doug the pug" - Instragram: @itsdougthepug

Price per Service and / or Base Product + Percentage of maintenance "Account A Main" (2% Example) + Percentage of "Account B Main" (2% Example) = Total Price

b.7.2.- Magazines:

Topics: Fishing, breeding, breeds, domestication, etc.

b.7.7.1.- Sales of physical and downloadable subscriptions.

b.7.7.2.- Sales of physical and downloadable copies.

Price per Service and / or Base Product + Percentage of maintenance "Account A Main" (2% Example) + Percentage of "Account B Main" (2% Example) = Total Price

b.8.- Audiovisual content and / or streaming service whose content revolves around animals and pets.

b.8.1.- Purchase of audiovisual content, movies, series, programs and documentaries. Whether your purchase in physical, downloadable or streaming service.

For example: Content from Animal Planet, National Geographic or Discovery Channel.

Price per Service and / or Base Product "Account A Main" (2% Example) + Percentage of "Account B Main" (2% Example) = Total Price

b.9.- Sale of tickets for NGO events, conventions, parties, organizations, ect.

Price per Service and / or Base Product + Percentage of maintenance "Account A Main" (2% Example) + Percentage of "Account B Main" (2% Example) = Total Price

b.10.- Cloud storage service:

Price per Service and / or Base Product + Percentage of maintenance "Account A Main" (2% Example) + Percentage of "Account B Main" (2% Example) = Total Price

b.11.- Personal store - Example "Etsy"

Price per Service and / or Base Product + Percentage of maintenance "Account A Main" (2% Example) + Percentage of "Account B Main" (2% Example) = Total Price

c) User Profile Content:

c.1.- User.

c.1.1.- Email.

c.1.2.- Create and manage a blog.

c.1.3.- Stores:

b.2.- Custom items store:

Also called "Printing Products On Demand." Each animal NGO (veterinarians, users, animal influencers and mixed animals will also have one) may have its own store of items. There are many of this type of web pages.

From the process it is simple you choose an image or a photo and with it you can make more than 20 products. Now these web pages only allow you to create stores within your own site, not external. Now the few that offer this service, only allow the creation of a single store (or templates), of a single user.

Weebly, it has "Printul".

Price per Service and / or Base Product + Percentage of maintenance "Account A Main" (2% Example) + Percentage of "Account B Main" (2% Example) = Total Price

b.3.- Store images and photos:

Each animal NGO (veterinarians, users, animal influencers and mixed animals will also have one) may have its own store of items. There are many of this type of web pages.

From the process it is simple you choose an image or a photo and sell it in different formats, dimensions and sizes. Now these web pages only allow you to create stores within your own site, not external. Now the few that offer this service, only allow the creation of a single store (or templates), of a single user.

Weebly, has "Photo Store".

Price per Service and / or Base Product + Percentage of maintenance "Account A Main" (2% Example) + Percentage of "Account B Main" (2% Example) = Total Price

b.5.- Application store:

Sale of applications for Android and / or IOs, produced by users.

b.11.- Personal store - Example "Etsy"

Price per Service and / or Base Product + Percentage of maintenance "Account A Main" (2% Example) + Percentage of "Account B Main" (2% Example) = Total Price

c.1.4.- Social network.

c.1.4.1.- Profile.

c.1.4.1.- Wall.

c.1.4.1.1.- Public and;

c.1.4.1.2.- Profile.

c.1.4.3.- Notifications.

c.1.4.4.- Videos

c.1.4.5.- Image Gallery.

c.1.4.6.- Email and messaging.

c.1.4.7.- Share between users.

c.1.4.8.- Personally I love that you can respond to comments and messages; with images, photos, animated gifs, sounds and videos as in "Discord" or "Disqus". But it is not allowed as on Facebook or Instragram. (Example 1)
(Example 1) 

c.1.4.9.- Cloud storage service.

c.1.4.10.- Share between different social networks.

c.1.4.11.- Possibility of creating events.

c.1.4.12.- Create and sell tickets for events.

c.1.4.13.- Streameming service for events.

c.1.4.14.- To be able to customize profile design, blog, ect.

c.1.4.15.- Customize the use of emoticons, stickers, ect, either by the platform or by the users themselves. With the possibility of being used outside the external platform or another social network. With the ability or possibility to sell them.

b.5.- Application store:

Sale of applications for Android and / or IOs, produced by users.

c.1.4.16.- Possibility to customize codes, gift cards and coupons for your store.

c.2.- Animal NGO

c.2.1.- Repeat from b.11 to c.1.1

c.2.2.- Animal galleries:

c.2.2.1.- Our dogs:

c.2.2.1.1.- For adoption

c.2.2.1.2.- Permanent stay

c.2.2.1.3.- In veterinary treatment

c.2.2.1.4.- In recovery treatment

c.2.2.1.5.- In training and retraining

c.2.2.1.6.- Create and customize subcategories

c.2.2.2 ..- Our cats

c.2.2.2.1.- For adoption

c.2.2.2.2.- Permanent stay

c.2.2.2.3.- In veterinary treatment

c.2.2.2.4.- In recovery treatment

c.2.2.2.5.- In training and retraining

c.2.2.2.6.- Create and customize subcategories

c.2.2.3.- Our animals.

c.2.2.3.1.- For adoption

c.2.2.3.2.- Permanent stay

c.2.2.3.3.- In veterinary treatment

c.2.2.3.4.- In recovery treatment

c.2.2.3.5.- In training and retraining

c.2.2.3.6.- Create and customize subcategories

c.2.2.4.- Our best stories

c.2.2.4.1.- For adoption

c.2.2.4.2.- Permanent stay

c.2.2.4.3.- In veterinary treatment

c.2.2.4.4.- In recovery treatment

c.2.2.4.5.- In training and retraining

c.2.2.4.6.- Create and customize subcategories

c.2.3.- Subscription of profile notices

c.2.3.1.- Blog articles

c.2.3.2.- Store items

c.2.3.3.- Animal galleries

c.2.3.4.- Free or paid.

Price per Service and / or Base Product + Percentage of maintenance "Account A Main" (2% Example) + Percentage of "Account B Main" (2% Example) = Total Price

c.2.4.- Monthly subscription

c.2.4.1.- The user agrees to send a donation of his choice every 30 days.

Base Donation + Percentage of maintenance "Account A Principal" (0.002% Example) + Percentage of "Account B Principal" (0.002% Example) = Total Price

.5.- Donation:

c.2.5.1.- The user agrees to send a donation of their choice.

Base Donation + Percentage of maintenance "Account A Principal" (0.002% Example) + Percentage of "Account B Principal" (0.002% Example) = Total Price

c.3.- Animal influencer.

c.3.1.- Repeat c.2.1 and from c.2.2 to c.2.5.1

c.4.- Veterinary.

c.4.1.- Repeat c.3.1

c.4.2.- b.4.- Veterinarians:

Payment of consultations and / or service packages.

Price per Service and / or Base Product + Percentage of maintenance "Account A Main" (2% Example) + Percentage of "Account B Main" (2% Example) = Total Price

d) Problems and possible solutions:

d.1.- Problem:

"I am alone".

Solution: Do it as far as you can. If I can't do it, give someone everything they have done for the project to continue and get it to work.

d.2.- Problem:

"Account B Principal".

Solution: Paypal has the "Account for companies", as well as "serial payments", but how to coordinate with the "Database" with a "specific type of Users"?

d.3.- Problem:

"Problems in programming."

 Solutions:

1.- Do it as far as you can. If I can't do it, give someone everything they have done for the project to continue and get it to work.

2.- Get people who want to join the cause on "dzone.com".

d.4.- Problem:

"The database".

Personally I prefer "MongoDB", because you only use "tags" to store data up to files. In "MySQL" you have to clearly specify what each thing is, possible size in bytes and how many average characters can compose.

Solutions:

1.- Work with what I have.


Comentarios

Entradas más populares de este blog

Ready and Go Project A for Animal NGO - Listo y vamos Projecto A para Animal ONG

Kickstarter Campaign 1 - Campaña Kickstarter 1 - Locommunist/Chiauni Travels